محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

محمد جواد و امیر عباس

با تاخیر

1392/4/16 12:53
نویسنده : مامانی
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ببخشید خیییییییییییییلی وقته که نتونستم بیام آپ کنم تو این مدت خیلی خاطرات شیرینی با هم داشتیم بماند که بعضی وقتها مامان عصبانی میشد.و بعضی وقتها هم دستش کار خیلی بدی میکرد امیدوارم مامان رو ببخشینخجالت

از اول شروع کنم تحویل سال خونه خودمون بودیم لحظه  تحویل تو گوش محمد جواد و امیر عباس گفتم دست باباتون ببوسین که بابایی دو تا شونم بغل گرفت  بوسید ما هم که ...قلب

بعد رفتیم بجار بعد چند روز رفتیم تهران و از اونجا هم اصفهان . فرصت کنم عکسهاشو میذارم .از شانسمون آب سی و سه پل بسته بودند .تو درشکه میدان امام به بچه ها خوش گذشت عالی قاپو و ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامی امیرین
16 تیر 92 13:08
سلام خانمی.. پسراتون همسن پسرهای منن..البته اولی یه یکسالی کوچتر از پسر من.. خوشحال میشم با هم دوست باشیم.